söndag 25 januari 2009

Tönt

säjer jag bara om Bert "Skara" Karlsson. Så himla fånigt av han att låta några andra spela Larz-Kristerz låten "Carina" på Bingolotto (om det nu blev så) innan "våra" pojkar har släppt sin skiva. (Läst i nån kvälltidning) Är han sur för att dom diZZade honom totalt, att inte dom ville vara i hans stall å bli redigerade totalt?! Ja, ja han får väl frutta om han vill, han förstår nog vad han gått miste om. Hehe (rubriken har jag lånat av "Maj" å hennes lilla goa son som också kan)



På återseende

2 kommentarer:

Malin sa...

Min mamma svarade dig på min blogg men jag för vidare svaret här: En spricka gör tydligen ondare än ett brott. Säger dom som vet. Själv har jag ingen aning för jag har aldrig gjort nåt av det :)

Anonym sa...

Då är det Bert & "Mobben" som fått titeln TÖNT!!!!