söndag 4 januari 2009

Inte kul


Att vara sjuk är inte kul, definitivt inte när man har en veckas ledighet. Hostar, snorar å har feber, känner mig vimmelkantig. Inte nog med att jag är sjuk utan lilla gubben är det å. Vi får dra sticka om vem som ska handla maten eller så får man köra med dom stora barnen. Kallt är det också, nästan -24. Blir nog mest å sitta i fotöljen å förflytta sig vidare till sängen. Mini får nog roa sig själv idag men det är hon så bra på att göra annars också. Tur jag har en glasslåda fylld med lasagne så middan är räddad.

På återseende

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej!!
Håller med att det är piss att va sjuk när man ÄNTLIGEN får vara ledig, men det är sååå j-vvla typist

muZen

Kanelbullen sa...

Lever du???

Kram!

Malin sa...

Jag har mellan 37.9-38.5 hela tiden. Och jag är också kall i vanliga fall. Normaltemp är runt 36.5 för mig eller kallare. Gruvar mig redan för att jobba på torsdag...