måndag 12 januari 2009

Äntligen måndag

Idag är min lediga dag efter en jobbarhelg, jätteskönt att få en ledig dag efter helgen. Å ännu bättre är det att jag har en ledig fredag innan jag jobbar helg så det känns som jag har sammanhängande ledigt på nåt konstigt vis. Idag skulle jag ha hjälpt en kompis med bloggen men så klart blev det arbete åt stackarn istället men de blir ju en massa pengar.
Ska damma av där mina ljustomtar har stått för igår åkte julsakerna ut. Nån tvättmaskin blir de å sen så ska jag spåna på nån middagsmat. Maten är det absolut tråkigaste jag vet, ingen fantasi alls men jag är jättesugen på stuvad spenat men de är de ingen annan som vill ha.
Nä, bäst å rycka upp sig å ta tag i det som ska göras!

På återseende

Addition: De bidde massakronur å korvin!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ja visst är det tråkigt med maten. Har så himla dålig fantasi. Såg en köttfärspaj på hotmailsidan. Ska se om jag hittar den igen.

Kramen!