tisdag 2 december 2008

Vila vad är det!?

Tror jag kör slut på mig själv snart, jobbar jag inte så är det tusen andra saker som måste fixas på min lediga dag.
Idag blev det tandläkaren å julklappsinköp i Orsa sen vidare till Mora å jaga vinterjacka åt mini. Var i varenda affär å kollade men hittade ingen som skulle passa, köpte en ny täckbyxa på Lindex i alla fall.
Sen susa hemåt innan hon slutade skolan. Kollade på nätet om jag hittade en jacka som skulle passa, hittade en på Ellos som hon godkände.
Sen for hon upp på en kurs som hon går om säkerhet i hemmet, brand å vad man gör om det händer en olycka.
Middag åt vi inte förrän klockan var sex! Pust!
Nu väntar diskmaskinen på mig sen en tvätt, å jag är redan så trött så jag somnar stående snart!
Jag skulle ha kört ett varv med älskaren (snabeldraken) men det orkar jag inte, tror jag...
Det som lyser upp tillvaron mest just nu är att det snöar ute, för det är ju hur underbart som helst.

På återseende

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ja visst är det jättefint nu!

Kramen