söndag 14 december 2008

Jag har gjort de igen


Ja, nu har jag röstat som vanligt men den här gången så var jag så duktig å tankade mitt telia kontant kort med trehundra. För nu skulle jag bara göra slut på pengar jag har/hade.... Men tror ni inte att det var i princip hopplöst å komma fram på telias nät, så gissa vad jag gör!? Jo, jag sitter å dammar å ringer på Comviq abonnemanget och telias kontant kort samtidigt! Så en del av kvällen så sitter jag med en mobil i varje hand å ringer å ringer å ringer. Lyckliga mig som är så rik, inte.
Var på lucia kröningen nu i kväll, å jag säger bara en sak.... jag har några skärsår i mina öron.
Ja, i morgon är det vardag igen, får vara ledig på onsdag i alla fall, ska frisera mig då. Får se vad det blir, jag kanske blir kal på sidorna med en tuppkam mitt på huvudet. Hade inte det varit snyggt!?
På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja klipp dej så, då slipper jag vara så ensam mohikane...


muZen