söndag 7 december 2008

Hjärta

Kommer ni ihåg att nån gång på sjutti & åttiotalet så var det så populärt med dekaler bak på bilrutan där det stod "Mitt hjärta klappar för Älvdalen"!? Är det inte dax att man tar fram nya dekaler där det står "Mitt hjärta klappar för Larz-Kristerz"!?
Vad tror ni om det? Är det nåt som hade slagit?
Ja, såna här funderingar börjar å rulla i huvet när man inte kan sova. Vaknade före fem i morse å då kan man ju inte gå upp, tycker jag. Utan man ligger där å fundrar över livet å allt som kommer å de som har varit.
Kom på en låt som jag inte har hört på jätte länge, så jag har setat å googlat på morgonen för att hitta igen den.
Den är lugn å mysig, å på tal om mysig så ska det sjungas med Stefan Nykvist i kyrkan idag klockan 18. Det blir gospelkören, kyrkokören å några solister, insläpp blir klockan17.30. Har hört ryktas om att det skulle komma folk redan vid 17 å bänka sig men portarna blir låsta till insläppet.
På återseende

Inga kommentarer: