onsdag 10 december 2008

Personlig


Jag har gått å velat ett tag eller faktiskt rätt länge men i går slog jag till. Jo, jag har beställt mig en personlig almanacka. De bidde en lila med rosa text å inne i den så blev det väder, jobb å att göra lista. Så om två veckor så trillar den ner i min brevlåda.
Idag är min "lediga" dag, har hur mycket som helst att göra men tror ni det blir nåt? Nä, inte jag heller. Måste ialla fall ta mig i kragen å fixa lite julklappar, börja spåna åtminstonde.

Är du klar med klapparna?

På återseende

5 kommentarer:

Malin sa...

Jag skulle också vilja ha en sån men dom är så dyra. Och egentligen så använder jag aldrig nån almanacka, så jag skulle verkligen inte behöva nån heller..haha! Men fina är dom :)

Malin sa...

Jaaaa, det gör vi! Hon skulle bli så glad så glad haha!

Kanelbullen sa...

Klappar...? Är det jul nu...snart. Nä du skojar.

Anonym sa...

Julklappar??
NÄÄÄE vi röstar på Larz Krizter´z istället!!
Å nu står det muZen hos dej fnissfniss =O)

Anonym sa...

Jag har knappt börjat! Usch! Blir i sista minuten som vanligt.
Kram kram