måndag 8 december 2008

Tjohoo men ändå inte

Idag pep det till i telefonen, ett sms hade anlänt. Tog fram telefonen å spanade vad det var för kul..... det var från Tele2 som skrev att i slutet på den här månaden kommer vi att dra 1212:- från ditt konto! Jag som normalt har en mobil räkning på 200:-. Så nu var jag in å spanade hur mycket jag hade röstat för. "Duktiga" jag har röstat för 1001,70 kr på Larz-Kristerz! Så nu Stefan, Peter & co. så får ni stå för erat ord, å bjuda in mig på partaj i någon bystuga någonstans! Tror ni jag kommer sluta rösta nu? Nä inte då, vi kör på som vanligt. För ni är ju bäst! Kram på er pojkar! (som om ni läste det här) Kom ihåg att ha "pjäxorna i marken" bara.

På återseende

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du också!!!

Ja, du kan sjunga vad du vill. "Nu är jag pank och fågelfri" tex. Den passar i alla fall in på oss.

Haha!

Kanelbullen sa...

Ja inte var den rolig inte. Usch och fy!!!
Ja, du kan ta vad du vill. Då kan det bli som i TV reklamen om betald TVavgift.

Kram!

Anonym sa...

Törs inte ens kolla räkningarna.
Beställde autogiro efter första gången..
Min tefon, gubens, grabbsens + 2 extra mobiler + hemtelefonen hahaha
Juleskinka å paket GLÖM & dröm om dom hahahaha

Anonym sa...

Oj vad jag är glad att jag har kontantkort just nu! haha :D