onsdag 26 november 2008

Sega datorn

Idag har det verkligen varit trögt att komma in på olika sidor. Hade nästan lust att kasta ut datorn genom fönstret fastän att jag vet att det inte är datorns fel utan sega tröga Telia som har för stor belastning på sakerna. Har varit till Bonäs å tittat på en liten kille som var ca två veckor gammal, jättesöt var han! Sen blev det Mora centrum en sväng men hittade inget som vanligt. Ska skicka min order med gubbarna som ska till Borlänge på fredag, då ska dom få handla tjejsaker. Mohahahaha.
Har varit å sjungit nu på kvällen, det var meningen att Ztefan Nykvizt skulle komma å träna med oss men i ivern hade han nog glömt av oss. Nu har ju pojkarna hela två veckor på sig att träna å vila så det måste ju vara skönt.
Jag riktigt längtar efter att få ta fram alla mina ljustomtar snart. Ska räkna alla i år, tror jag å se hur många jag har kommit upp i.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

75 stycken tror jag!!
=O)
muZ