onsdag 12 november 2008

En dag

Det har redan rusat förbi en dag i mitt liv. Har följt med "Eva" till Mora å medans vi åkte dit fick vi ju lov att lyssna på Larz-Kristerz intervju påP4. I Mora blev det inte just nåt uträttat för mig, provade en jacka jag blev lite sugen på, lite längre modell med dun i. Sen blev det en räkmacka på Kaffestugan, mumsfilibabba. När jag kom hem så skulle jag*harkel* dammsuga, jo tjena vad jag dammsuga utan jag gick å satte mig å lyssna på radion på webben så jag fick lyssna på hela intervjun med pojkarna. Det är ju så himla kul när det går så bra åt dom. Har fått ringuppdrag ända från Thailand, de ni. Ska bli spännande å se hur mycket jag har ringt å röstat för i november.
Det blev pärbullar å bacon till middag idag. Vad blev det hemma hos dig?
Ska iväg å tralla lite i kväll, ska öva inför första advent å tills vi ska sjunga med Stefan i kyrkan i början på december. Hur han nu ska ha tid å sjunga med oss...men det ska nog gå.

På återseende

2 kommentarer:

Malin sa...

Lovisa och jag har precis käkat fisk och potatis. Himmelskt gott!

Anonym sa...

Varmkorv med bröd idag, enkelt & lättsamt.....Är bara 2 hemma så det passade bra =O)

muZ