måndag 17 november 2008

En bra dag trots ....

Det blev en bra dag idag trots att det är måndag. Allt jag skulle göra flöt på så bra så det blev klart fem minuter innan jag slutade. Ja, det var ju dom två skyltarna jag skulle skriva ut som inte ville som jag ville, så det får bli skyltlöst till i morgon. Jag tror det var hemkomsten av lilla Carra som lyfte upp mig idag, blir så glad att hon är hemma hos oss igen.
Det har varit lite tungt sen i torsdags när jag fick reda på att lilla svärfar har lämnat oss för alltid. Det kom så plötsligt, inte väntat alls. Inte orkar man prata om det heller, det är några få som vet. Vissa sekunder går det bra sen nästa sekund går det mindre bra. Så nu får ni som inte vet reda på det så här. Orkar bara inte prata om det, sen kanske men inte just nu, inte den här sekunden.

På återseende

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Varmaste kramen!

Malin sa...

Kram till dig och din man och barn!

Anonym sa...

Han var en mysig och go farfar. Lisso var hans nr.1 från det hon föddes. Han ställde alltid upp som barnvakt då hon var liten. Han ställde till och med in dansen som han planerat fara till, flertalet gånger, för att hellre ta hand om Lisso. Det var han och hon. Ler och långhalm. Han var ofta ut och dansade förr, för det tyckte han om, men Lisso kom alltid i första hand.
Supersnäll farfar!

Tröstkramar till er allihop