måndag 10 november 2008

Dagen efter

Nu har jag varit till Strängnäs å diggat till Larz-Kristerz. Det var en upplevelse att få vara på plats. Jag får säkert världens STÖRSTA telefonräkning på mobilen sen för jag har ju inte kontantkort utan abonnemang, å då kan man ju ringa å rösta OBEGRÄNSAT. Ja, ja vad gör väl det bara dom går vidare.
Man fick se mycket, både sånt man ville se å sånt man ABSOLUT INTE VILLE SE.
Det man ville se det var ju att Larz-Kristerz gick vidare, men det man inte ville se var dom som var FÖR ÖVERFÖRFRISKADE å dom som raggade på motsatta könet å man vet att dom har någon hemma.
Efter Dansbandskampen så spelade Sten & Stanely, i deras paus så spelade Scotts å Larz-Kristerz. Vid tolvtiden blev det efterfest på hotellet, självklart hade dom med sig skivspelarn å LP plattorna.
Såg en "kändis" från 3:an på efterfesten som jag tror inte ville bli igenkänd men vad bryr man sig om en sån när man har sina "egna" kändisar på festen. Å då spelar det ingen roll om så Elvis kom in genom dörren. Kul var det när "domarn" Thomas Deutgen kom å ville vara med.
Jag orkade inte längre än till 01.30 men fick höra att det hade partajats på till minst fyra på morgonen.
Våran "reseledare" Lars Bälter var toppen, det blev tävling, skratt å sång. Det kunde inte bli bättre. Å jag klarade mig från åksjukan också, vilket var guld.
Bilderna krånglar så det får ni se vid senare tillfälle, när det vill funka!
På återseende.

1 kommentar:

Malin sa...

Va bra att du har haft en kul helg och bra att du slapp åksjukan :)