söndag 21 september 2008

Samvete

Igår så sa min dotter: Mamma måste du jobba jämt!?
Hur kul kändes det då!? Hur ska man bete sig för att det ska gå runt utan att jobba jämt, det skulle säkert gå att jobba mindre men då kan man ju inte göra någonting extra alls.
Himla tur att hon har en pappa som slutar tidigt på dagarna så hon slipper vara borta hela dan.
Från det ena till det andra så åker fastern hem på onsdag men hon åker härifrån till arlanda redan på tisdag. Jag har nätt å jämt sett henne någonting, för nu när hon har varit hemma så har jag jobbat å jobbat. Hoppas dom kommer när man har semester nästa gång för man vill ju se dom lite mer än så här!!!
Nä, frukost dax å sen iväg till jobbet.

På återseende

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet preciiis hur de känns.. Den här månaden kommer jag att ha jobbat 230 timmar!!
Nu dröjer inte såå länge innan jag invaderar källaren åt er... =)
Ska vi myysa då? Tänkte ta med massage bänken, tror inte du har nåt emot de va ;)

Malin sa...

Du..du har säkert diskmaskin!

Trullexa sa...

Har absolut inget emot att du tar bänken med dig! ;P