torsdag 18 september 2008

Dricka å mat

I helgen som var så hittade lilla gubben en dricka som vi glömt av att vi hade. Det var ju bara ett halvår sen det var säsong för sånt.

Idag har jag å ett gäng jobbarkompisar varit upp på hotell & resturangskolan och ätit. Det var mumsigt som vanligt å jag åt fisk också det som vanligt. Har försökt att knäppa lite kort men det blev ju så mörkt med min mobil å den riktiga kameran orkade jag inte att plocka fram ur väskan. Lata jag...

Så här kommer det lite skumma bilder

Bordsdekoration

Vinet (som inte jag drack av)

Chokladlasagne (som jag heller inte åt av)
Min jätteskumma efterätt, glass i någon slags kolakorg.
Tog kort på förrätt å varmrätt å men vet inte vart dom korten tog vägen.
På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Å VI HAR EN TILL KVAR I KÄLLAREN!!!