söndag 28 september 2008

Dags att gå i ide.


Åh, vilken skön helg det har varit. Igår var vi till Rämma och städade undan för vintern det var blåsigt men det blåste varmt. Käkade varmkorv m. bröd å efter ett tag så blev det kaffe å "min" nybakade butterkaka. På kvällskvisten så tog jag tag i skafferiet jag skulle ha gjort för länge sen, så nu är det så städat å fint.

Idag skiner solen men det blåser så kallt. Har varit å sjungit i kyrkan för dom enstaka själar som var där. Det låter fint ialla fall, om man får vara så osvensk å säga så.

Till kvällen så blir det plastparty, det är sextioårs jubileum så man får en burk gratis. Får se vad det står på remsan jag har med mig hem, har lite mycke burkar just nu så jag hade inte behövt några mer. Kanske man skulle ha traderat lite å tjäna sig en hacka!?

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

VA ???? TYCKER DU ATT DU HAR FÅTT NOG MED BURKAR??? KAN JAG FÅ DET SKRIFTLIGT??? =)