lördag 13 september 2008

Nöjd med dagen....än så länge

Idag har det blivit en hel del gjort.
På förmidddan så var det melodikryss samtidigt med tårtbak.
Upp till pappa som fyllde 66 år å grattade. När vi kom hem därifrån så planterade jag perenner jag fått med Kicki. Sen såg jag att blommorna började se så tråkiga ut så jag tog fram skottkärran och rensade ur alla blomburkar utom två stycken.
Trädgårdsmöblerna blir det nog inge sitta i mer den här sommaren/hösten så då skulle jag bära in dom å alla tomma blombuttar. Upptäcker då till min fasa att man får nog inte in en kruka ens en gång utan att städa å sortera upp lite. Så då blev förådet städat också.
Sen var jag in och la ihop tårtan som jag gjorde i morse, fick lite mat. Mums.
Nu sitter jag här å skiver lite innan vi ska handla lite lördagsgodis och kort åt nästa födelsedags"barn" vi ska till klockan åtta i kväll. Ja, det blir lite sent men så får det bli när man har lite ramadan tider att hålla.
Ha en trevlig kväll alla läsare.

På återseende

Inga kommentarer: