torsdag 7 augusti 2008

Delvis

Det är så mycket jag har att berätta så det känns som jag har glömt hälften.
Det roligaste av allt är att JAG har VUNNIT en inträdesbiljett till parken med tre rätters middag på fredag. Inte illa de inte. Nordman å Pudlarna ska vara där så jag är himla glad att det var en fredagsbiljett. Det händer ju en massa skojsiga saker nu när det är musik å motorfestival. Jag ska snart ner å spana på moped crusingen i regnet. Det har varit häst crusing också, himla kul faktiskt.
Mini är på bio å ser på Kung fu panda, jag är glad att hon fick tag på nån kompis att gå med, inte så kul att gå med morsan på bio i den åldern å absolut jättetråkigt att gå själv.
Nu ska jag ner på "stan" å spana å fundera ut vad det var för nåt mer jag hade tänkt ut att skriva i bloggen. Det är nog dax att köpa sig en diktafon så man har det inpratat innan minnet är totalt väck.... Vad va de nu jag skulle göra???

På återseende

Inga kommentarer: