torsdag 21 augusti 2008

Hjälp



Jag känner mig alldeles handlingsförlamad.
Jag är ledig å mini har börjat skolan så jag är ensam hemma, å hur kul är det?! Hon har varit runt mig var eviga sekund jag har varit ledig, sen hon fick sommarlov.
Det är inget plocka svamp väder idag direkt, regnar å regnar. Ja vet, jag skulle ha tagit å städat efter änglarna som har varit å ställt sina tofflor lite här å där, men men, det kan vi göra en annan dag, säger Pippi i mig. Ska nog upp till skansen å fika idag. Mys mys.
Jag hade velat göra om min blogg lite med nån kul bakgrund men hur gör man?! Ja, inte vet då jag.

Nä, det här går inte för sig, säger Prussiluskan i mig så det är väl bäst å göra som hon säger så jag inte hamnar på barnhemmet. *haha*

På återseende



2 kommentarer:

Malin sa...

Min syster har hjälpt mig med min. Jag kan inte... Annars hade jag hjälpt dig. Du får utlysa en tävling eller nåt :)

Anonym sa...

Kul att du kom! Jag kämpar på en vecka till, men jag tror att jag ska lyxa till mig och ta lunch den här veckan.Haha! Men baka ska jag göra. Lite biskvier kanske?

Ha det!