lördag 16 augusti 2008

Telefon

Har haft lite problen med min lila telefon, så efter tredje ggn så bytte jag den mot en helt annan, så nu är det SonyEricsson W760i red som gäller. Det är mer pixlar, minne å så kan man filma på den också men framförallt så kan man ringa med den. ; ) Den är riktigt vacker om jag får säga det själv. Jag hoppas att den vill vara snäll å fungera nu, jag vill inte vara med om nå mer krångel.
Min soffbo tycker jag är så vrång som vill ha SonyEricsson, han själv är ju en Nokia fantast å inte nog med det så har jag Comviq som operatör å han har dyra Telia men överlag så fukar faktiskt Comviq bäst, ialla fall där vi brukar vara. Han får rusa ut från stugan i Rämma och irra runt på gården tills han hittar ett bra ställe medans jag kan babbla på vart som helst. + poäng till mig.
På återseende

Inga kommentarer: