söndag 10 augusti 2008

Helgen

De var riktigt trevligt på parken. Jag fick shake'a (skaka) loss på parken, Nordman var superbra. Jag kunde nästan varenda text utantill konstig nog, för min son säger att jag är alzheimer personifierad. Pudlarna gick också för sig men jag orkade inte se allt eftersom jag skulle upp å jobba dagen därpå.
Jag kan då säga att det var inge kul å jobba dagen efter, jag kände mig nästan bakis trots att jag inte drack nå. Jag är ju så förbaskat kvälls trött, så jag kände mig medvetslös när jag inte fick min skönhetssömn, sov nog bara runt fyra timmar.
Nog om detta, till nåt annat.
Jag har upptäckt att dom små äckliga "banan-", "kompost-" kalla dom vad ni vill, flugorna har återinträtt igen. Så idag innan jag gick till jobbet så åkte komposten ut å jag gjorde min mörda flugor drink. Hemskt effektiv, har inte sett nån levande fluga på eftermiddan men väl tre döda i drinken, tjoho. Så nu får "drinken stå på diskbänken tills flug säsongen är över.

På återseende

Inga kommentarer: