onsdag 29 oktober 2008

Terrys storseans

I går var jag till Malung på storseans. Spännande å kul, framför allt för att jag träffade några personer jag inte sett på säkert tio år.
Mitt stora dilemma idag var om jag skulle beställa en personlig kalender eller inte. Å nu när jag har bestämt mig att jag ska beställa en så kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha på den. Jag får säga som dom andra bloggerskorna: Dagens i-lans problem!
Idag upptäckte jag att jag slutar kl 13 på fredag å inte 17 som jag trodde. Tjohoo det var glädje!
Men min största glädje den här vecka är att min älskade Anqi är hemma i nästan en vecka, så många mys frukostar blir det. Inte nog med det så fick jag mej en omgång idag, så jag luktar Jenka eller nåt (stockholmstuggumi) (hot&cold heter det men) kalla det vad ni vill. Gott luktar jag ialla fall.
Nä nu ska jag inta min skönhets sömn, men innan det så ska jag läsa ut sista boken om Tara Flynn. Jag hoppas det blir en fortsättning på böckerna.
Har ni nåt bok förslag när jag läst ut den? Vill läsa nåt med kärlek å romantik, gärna med lite okulta inslag. ;)

På återseende

Inga kommentarer: