söndag 5 oktober 2008

Hoppla hoppla..


..vad dagarna går. Det har varit mycke jobb nu som ni kanske förstår, sen har jag varit lite nyttig på det. Rivit undan den sista blomma och planterat alla ljung i korgarna. Å äntligen fick jag fart på soffbon som hjälpte mig med sänggaveln så nu sitter den där den ska, å inte upplutad mot väggen i sovrummet som den säkert har gjort i ett år nu, om inte mer. Tvättar gör jag också, hittade julgardinerna längst ner i (inte bråttom) tvättkorgen, så nu snurrar dom runt i maskinen. I morgon jobbar jag min åttonde dag sen är jag ledig en! tjoho
Idag så är det BARA en månad å tre veckor kvar till första advent. Så snart så får jag min mysmånad. Älskar december med alla ljus å glada människor, hade helst sluppit kylan då förstås men hur ska det gå, tjugo grader varmt å massor med SNÖ!? Fick ett mms med syster yster som bor några mil norr om mig å hon hade SNÖ på lördags morgonen.
ORÄTTVIST ÄR VAD DET ÄR!

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch för snö! Jerry gillar snö men INTE jag! Brrr..hutter hutter! Jag hade velat ha sommar året om.Vintern är fin bara solen skiner.Då kan jag acceptera vinter. Inte annars.