söndag 12 oktober 2008

Frid

Vad skönt med en ledig helg. Igår blev det lekkompaniet i Mora för mini, hon tyckte det var jättekul med kalas där. För mig blev det lite rännande i affärer men som vanligt så hittade jag inget jag ville ha (råd med). Är på jakt efter ett par fin stövlar, mörkbruna gärna mocka med en lagomt hög klack (som man kan stå på utan att se ut som en nyfödd kalv), ser ni nåt liknande så kan ni ju tipsa mig. Please!
Spanade efter någon "lagom" jacka också fast utan resultat där å, jo jag hittade en jätte snygg jacka men det var bara att den kostade några kronor från fyra tusen å vem vill ha nåt sånt som bara är snyggt den här säsongen?! När jag köper en jacka ska den passa in i mitt liv minst fyra år, har en dunjacka som är inne på sitt tionde år, å jag älskar den fast den har börjat rugga lite väl mycke nu.
Idag blir det äggfrukost sen i bästa fall om solen vill skina så blir det nog en tur till Rämma. Ha en bra dag nu gott folk.

På återseende

Inga kommentarer: