fredag 2 maj 2008

Flyttstäd å Valborg

ÄNTLIGEN så har jag städat ur dotterns lägenhet. Blev nästan SUPER hyper att jag/vi inte skulle hinna för det har varit SÅ SEGT med att flytta ur den. Den blev skinande blank i tisdags, jag passade på å göra "två flugor på smällen", var både till tandläkaren på morgonen och optikern å lämnade en massa glasögon efter min farmor å farfar. Hon tar emot dom och så får någon fattig stackare i ett annat land dom så dom ser bra. Var ner till bowlinghallen å käkade lunch, på vägen därifrån så spanade jag om jag kunde räkna ut vart Malins "hus" står men det var inte lätt för det är ju så många där.
På valborg blev det inte nån brasa men däremot en smaskig räkmacka hos "Eva", det blev den alkoholfria linjen eftersom mini också var med, å det gör mig ingenting bara skönt att slippa vara SEG nästa dag.
Jag går bara å väntar på att migränen ska komma som galopperande Brunnsbergstomtar, det brukar bli så när det har varit mycke att göra och stressigt, sen när man slappnar av så kommer det som ett brev på posten.
Ha en trevlig helg!

På återseende

1 kommentar:

Malin sa...

Mitt hus är det som är randigt :)