torsdag 24 april 2008

Äntligen


Nu blommar löken! Ja, jag hinner inte skriva nåt nu för tiden. Jag bara jobbar känns det som och så håller jag på att hjälpa min dotter att flytta å så är det kalas fram å fram så det blir ingenting av allting.

Till dagens STORA händelse! Jag har blivit ANSTÄLLD på Domus, i och försig bara en halvtid men ändå! Jag har harvat å väntat på att det ska bli min tur någon gång, å nu kom den. Ja, jag jobbar ju mer än en halvtid men det är en bra start. Jag är SÅÅÅÅ lycklig!

Eftersom jag hade tur idag så köpte jag en trisslott och på den vann jag FEMTIO kronor, ett tecken eller. Haha

Ha en UNDERBAR helg, för det ska jag.


På återseende

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS @->-->--

Anonym sa...

Grattis!
Det var väl på tiden!

Malin sa...

GRATTIS till dig! Jag väntar tills nästa år då jag också ska få fast halvtid...förhoppningsvis iallafall :)

Anonym sa...

Är SÅÅÅÅÅglad för din skull vännen!

Malin sa...

Du går in på din räknegrej så står det där ju :)