tisdag 20 maj 2008

Deppriverande

Inte deprimerad utan deppriverad är jag! Har lämnat in min NYA mobil för ett tag sen, den hade nån insekt (bugg) i sig å gjorde precis som den själv tyckte å tänkte. Jag vill ha tillbaka den NU!!! Sen så sa dom på besiktningen att det var det en liten läcka i avgassystemet, som jag hoppas att min kära soffbo vill fixa *blink blink* så det slipper bli nå större.

Jag har nästan börjat ogilla mina lediga dagar för då måste man göra allt man inte hinner med annars. Så det blir ALDRIG till att vila upp sig utan bara en massa MÅSTEN. *urk* Springa runt som en galning för att HINNA MED. *skynda skynda*

Jag längtar tills jag får pension så jag får göra vad jag vill, när jag vill men lyssnar man på dagens pensionärer så HINNER dom inte det dom ska göra och dom är faktiskt mest tålamodslösa i kassakön.



På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, här har du en som snart,ja nästa år då, ligga på latsidan och ha det skönt. Och jag lovar att inte stressa i din kassakö =)

Malin sa...

Jag vill också ha pension. Slippa fundera över om man har jobb eller inte. Veta varje månad hur mycket pengar man har att leva på. Om man nu får nåt alls att leva på men ändå.