tisdag 6 maj 2008

Cirkus

Igår var jag, mini, min syster och hennes dotter på cirkus i Mora. Det var faktiskt jättekul att gå på cirkus, riktigt duktiga var dom också. Det som jag tyckte var "häftigast" var en kille som var jätte vig och kunde vrida armarna ur led och "fladdra" med dom hur som helst. Rent av ÄCKLIGT var det, det gick ett äckelsus genom publiken när han vred i armarna.
I helgen är jag LEDIG och då har dom lovat FINT VÄDER. Jag verkligen hoppas på att det blir FINT, för min jobbarkompis kille mobbar oss. Han säger att när solen skiner SÅÅÅ jobbar vi och när vi är lediga så då REGNAR det, så han tycker vi kan JOBBA JÄMT! Schyst, nä inte de minsta! SÅ NU TILL HELGEN SÅ SKA SOLEN SKINA, SÅ DET SÅ.

På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade dom elefanter också? :) *Lisso gillar elefaaaanter*

Trullexa sa...

Nä, dom hade bara hästar och hundar men det var bra ändå!