onsdag 2 januari 2008

Nyårsfirandet

I år så blev vi bortbjudna på nyårsfest till lilla gubbens kusin. Det var jättemysigt och framför allt JÄTTETREVLIGT. Vi fick jättegod mat å efterrätt och eftertolvslaget så blev det ost å kex. MUMS Mini hon spelade mest tv spel (WII), dom stora pojkarna fick komma och rädda henne när hon inte kunde eller skulle till en ny "level". Dom är nog ganska trötta på henne tror jag ; D.
På nyårsafton, snarare på tidig nyårsdag så hade vi en vinnare av färgtvn, GRATTIS till dig!!! Du kan få revanch i nån slogbod om du vill till våren/försommaren. Nej, nej det är inte mej du får tävla med utan med någon av dom andra vuxna, om jag ska vara med så kan jag erkänna mig besegrad innan jag ens luktat. Haha.
Ha ett riktigt Gott Nytt År på er nu!

På återseende

Inga kommentarer: