tisdag 15 januari 2008

Dagens kap

Har länge letat efter en jacka som är alldeles "lagom", inte för varm och inte för kall. Jag har letat i kataloger, på Tradera och jagat runt hela Mora. Idag hade jag gett upp hoppet om en ny jacka, å så säger svära om jag har tittat hos Sven Larsson (klädaffär i Älvdalen). Jo, troligen har dom nåt...men jag åker dit och tittar, å vad får jag se precis innanför dörren. Jo, en snygg, lagom vinterjacka dock gräddvit men ändå. Provar och den PASSAR, den är som uppsydd åt mig, den tar jag, kostar ju bara 395:-, billigt å bra. Sen får jag se skylten att det är HALVA PRISET så 198:- för en alldeles bra jacka är ju helt perfekt. Ibland ska man ha tur.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyllos dig som får leta och handla VINTER jackor... Här nere i södern är det regnkläder och vadarstövlar som gäller =(
Och försök hitta nåt som står emot denna SATANS FÖRBANNADE BLÅÅÅÅST!!!Jag vill hem... ;)