fredag 11 januari 2008

Diddel

Mini kom hem från ett kalas där hon hade fått Diddel penna, block och nåt annat. Jag kan inte förstå att det ska vara en sån stor sak just runt Diddel. Jag vet att det finns folk, VUXET folk som sitter ute på Tradera och bjuder på ett PAPPER med Diddel/Diddelina som dom/barnen inte har. Ibland får det kosta nästan vad som helst. Jag har inte fattat grejen med det hela, fast det har jag nog aldrig gjort. Som tex hockey kort, Spice Girls märken å vete gudarna allt. Jag är väl för omodern, för jag samlade på frimärken, bokmärken och lite filmisar. ;) Ja det är väl bara att hänga med.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

JA! Diddel var de dom jäklarna hette! =) Ska googla skiten o se vad de är för nå påhitt :P TÄnkte köpa något sånt till Amanda när hon fyller år. Hehe =)