onsdag 30 januari 2008

Ögon

I går var jag till Orsa och kollade ögonen. Det var nämligen tre år sen jag gjorde det sist och det var en hel del det skilde sig nu mot då. Så nu ska det bli nya glasögon också för det var SJU ÅR sen jag bytte bågar. Ja, det är faktiskt så att jag trivs i mina glasögon men nu tyckte t.o.m optikern att jag var helt UTE så att säga. ;)
Passade också på att hälsa på dottern och barnbarnet, han växer så det knakar. Väger ca. 10,5 kg nu och är bara ett halvår!!! Jag kollade i papperen hur gammal yngsta dottern var när hon vägde 10,5 kg å hon var TVÅ år, det kan man kalla för differans! Hans mamma och morbror vägde så vid ca. ett års ålder. Vad ska det bli om några år? Ja ja, han springer nog av sig det så småningom.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Ämne för låååång diskution när du kommer hem åkk läst detta!!!
Å VEM BRÅS HAN PÅ DÅ TRO????
KNAPPAST PLASTMORFAR IAF, =) =) =)
ÄR DET SOM JAG BRUKAR SÄGA MÅNNE? ATT ALLT HOPPAR ÖVER EN GENERATION?
kjam