måndag 5 april 2010

Norge

Long time, no see.
Har varit till Norge och skjutsat hem mitt extrabarn idag. Det har varit helt underbart att ha henne här i en hel vecka, det är lycka de. <3
På väg till Norge så mötte vi en bil som var tapetserad med sedlar å dollartecken, bildligt pratat, det var en stadsjeep av märket Porsche, kan inte vara billig. På vägen hem i Sälen fjällen så var det en 08:a som körde ut rakt framför oss, de ska vara tokiga skidturister till allt. När vi kom till Branäs så var det en bil som hade gjort världens bromsspår (på fel sida av vägen) å låg med fören i diket. Ja det är bara att konstatera att man inte ska vara ute på vägarna när nollåttorna är i farten så nu tänker jag hålla mig inne ett par minuter medans jag klämmer i mig lite rester av jansson å köttbullar.
Kom på att jag har inte skrivit det jag skulle skriva om....... Har idag gjort den fruktansvärda upptäckten att min favvoblogg av alla har fixat sej "lösenord" om man ska kunna se den...... Får man svära eller får man *"#¤&%/()"!.
Ja så var det med saken.
Nu har jag också gjort lite konstgjord andning på bloggen också.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

eller så kan bloggar ha söndagsstängt.. det är ju påsk =)