onsdag 24 februari 2010

Jag är sååååå

trött på semlor. Dag ut å dag in så ska de bakas dessa eländiga semlorna. Kan de inte blir påsk snart så man får vila sig till tjugondag knut för då börjas de igen. Fast nu ska vi väl inte ha så bråttom dit heller.
Vi kan väl börja med sportlovet som börjar nästa vecka, då har jag ledigt i två dagar så då hoppas jag på finväder. Måste ut å få åka madrass å dricka varm choklad i solen, de är det absolut bästa med vintern/våren.
Folk brukar fråga, "Hur gammal är du?!" med betoning på är, å jag skyndar mej å säger att det är ju såååå kul. Man kan få åka med om man vill men dom tackar artigt nej. Ja, hur gammal är jag? de var ju frågan de..... hmmm 42 delat på två kanske... 21... fortfarade för gammalt men om man tar 4+2 då blir man 6 å de passar min överexalterade förtjusning till att åka madrass å pulka bättre. Ja så sex år är jag nästa gång du ser mig tjoandes på en madrass i en härligt vit backe.

På återseende

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Tjoohoo!

lantispojken sa...

Härmed förklarar jag denna blogg död. Så låt oss ha en tyst minut i sorg.