torsdag 15 april 2010

En ny dag

I morse när jag skulle in och skriva på bloggen så fungerade inte internet men får skriva lite nu istället.
Jag satt å såg ut genom köksfönstret här på morgonen vid halvåtta, såg en kille som gick på vägen här utanför. Han drog upp tröjan lite som hängde ner över baken där byxorna egentligen skulle sitta men dom var då nerhasade nedanför skinkorna. Han tog ett tag om linningen å drog upp dom på halva baken å fortsatte å gå med effekten att byxorna hasade ner lite igen. Jag kan inte fatta modet med att ha byxorna nerhasade på halva röven, om dom hade haft guld eller diamant kalsonger hade jag förstått men ett par sladdriga urtvättade fillingar som en gång har varit vita å definitivt inte är det nu. *ryser*

En annan sak man får se på morgonen är alla som ska släppa av barnen vid skolan, det är inte en bli där utan hur många som helst, ett virrvarr av bilar. Jag bara väntar på att det ska komma nån unge under nån av bilarna. För ett par veckor sen så höll mini på att bli påbackad av en bil. Tur nog hade hon ögonen på bilen hela tiden när hon gick bakom den, för helt plötsligt så la dom i backen å gasade så hon fick springa när hon var precis bakom bilen. *ryser ännu mer*

Nu ska jag ut å göra nåt kul på min lediga dag.

På återseende

Inga kommentarer: