måndag 30 mars 2009

Snart så

Efter en helg med bara sjukdom så verkar det vända. I morgon så blir det jobbet å skola igen. Ska bli så skönt med vardag igen.
Solen kikar fram lite ibland så där lagomt försiktigt å visar att den finns i alla fall, så det finns ett hopp om vår och en sommar.
Har kastat ut sängkläderna på vädring för å få "ur sjukan" i dom. Hoppas vi slipper en sån här helg igen, för den var inte kul.

Har fått kommentar på föregående inlägg om diskriminering, men vad ska jag svara på de? Jag har noll koll på vart barnen söker lägenheter. Det är ju deras business, inte min.

Ha en bra dag i solen, ni som får gå ut.
På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste kommentarerna på förra inlägget. Men jag fattar inte, först skriver du om diskriminering. Och i nästa blogg skriver du att det är deras buisness, inte din. Varför då bry sig och skriva om det?

Mia

Trullexa sa...

Till anonyma Mia!
Det var dottern som smsa å tyckte att hon blivit diskriminerad för att hon har barn, å då skrev jag om det i bloggen. Sen vem hon söker lägenhet hos det kan ju inte jag hålla reda på för det är ju hennes sak vart hon vill bo och vart hon söker.
Förstår du?
Och alltid retar det ju nån när man skriver om något "som inte passar" eller hur?
Tur vi har tryckfrihet här i Sverige.
Hälsningar mormor