måndag 9 mars 2009

Herregud!


Idag höll jag på att få spader, ja helt enkelt så höll jag på att smälla av! Jag var in på en butik här hemma å frågade lite om brochyrer å så eftersom vi ska renovera lite här hemma. Å gissa vad karln gör!? står helt ogenerat å petar kråkor! inte på nåt fint vis utan han trycker in fingret så långt det är möjligt, å karvar runt!!! Å inte nog med de, utan dom som han fångade började han rulla innan han sprätta iväg dom! Jag visste inte åt vilket håll jag skulle titta när han gjorde de men jag får vara jävligt glad att han inte käka upp dom ialla fall. Då hade de nog blivit en "ny" färg på mattan på hans golv!
På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fyyyy vad äckligt!!
Jag petar knappt näsan med fingrarna när jag är ensam! (Använder bomullspinnar.. hahaha vill inte ha kråkor under naglarna :P )
Kraam

Anonym sa...

Iihh..
Snygg uppdatering däremot :)