fredag 11 juli 2008

Härligt

Jag tror jag har tagit semester från allt. Jag gör bara sånt jag har lust med å resten skiter jag i. Idag har jag lust att rensa i rabatterna. Dom har börjat se ut som en äng, det är mer gräs än blomster.
I Borås och Laholm var det underbart. Solen sken konstant från det vi kom tills vi åkte så t.o.m jag har blivit lite brun. Mitt kära Ulllared var jag in till också men jag köpte bara strumpor till mig själv men till mini blev det tre par byxor ialla fall. Sen blev det lite småsaker bara och ett spel till regniga dagar i Rämma.
Jag har INGEN som helst längtan tillbaks till jobbet, jo till kunderna och jobbarkompisarna längtar jag men inte STRESSEN! Nu har jag en hel veckas semester kvar och den ska jag utnyttja på allra bästa vis.

På återseende

Inga kommentarer: