söndag 29 juni 2008

Borås/Laholm nästa

Idag så ska det packas å donas. Vi är äntligen på väg till både Borås Djurpark och till Laholm. Ett Ullared besök hade jag tänkt mig att det skulle bli också, det börjar tryta med strumpor åt mig och byxor åt mini. Man åker ju inte dit för att köpa strumpor utan för att det är så vansinnigt kul att vara där och spana på alla grejor. Jag vet inte om min soffbo delar samma glädje med mig men han får stå ut! Så är det bara.
Så ni, mina tappra läsare får ta semester i en vecka, för det ska jag göra.

På återseende

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart att ha er här i nästen en vecka... Saknar dig redan min lilla trullexa :)

Anonym sa...

Helt underbart att ha er här i nästan en hel vecka.. Saknar dig redan min lilla trullexa =)
Bosse har letat efter er åxå Hihi
Men vi syns förhoppningsvis snart igen

Puss kram å nyp i stjärten

Anonym sa...

Hoppas ni får en trevlig resa!