onsdag 11 juni 2008

Sommårluv


Nu ire juni å skaulan sluter, nu ir e sommårn nu fåm vi luv. Ja då var vi vid skolavslutningsdagen, ÄNTLIGEN. För det betyder att jag snart får semester. I år så åker vi till Anqi precis som vanligt... härliga underbara Anqi, men innan det så tar vi oss en tur till Borås djurpark. Vi tänkte hyra in oss på campingen men upptäckte att det var billigare att bo på hotell av någon underlig anledning. Jag ser verkligen fram mot hotell frukosten.

I förra vecka så var jag och hjälpte min mamma å pappa att sätta potatis. Det var faktiskt en upplevelse, vi satt bakom traktorn på ett par "stolar" och pillade i "pärorna" i en snurra. Det var riktigt kul faktiskt, så jag anmälde mig som frivillig till näst år också. ;) Det tråkiga kommer ju när potatisen ska upp, med ryggont och värk i benmuskler som man inte visste att man hade.

I onsdags förra veckan så var det studenten till sonen, det gick jättebra. Han fick stå och hålla i fanan l ä n g e. Han var SÅ stilig där han stod.

Jag tror han har separations ångest över alla tjejer han inte kommer attt träffa lika ofta nu. Sånt är vuxen livet tyvärr.


På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi längtar efter er.. Kom snart
Men vi syns ju en vända nästa helg åxå.. :) Lilleman skulle ut i skogen och kolla trollungarna, dom hade kommit nu.. sa han igår ??!!