onsdag 26 mars 2008

Sole skain

Vilken härlig dag det är. Mysmorgon med mini, ligga och babbla hur länge som helst. En kompis tll mini kom hit å lekte ett tag sen åkte vi alla till badhuset, jag mini och kompisen. Där blev vi i ca två timmar. Har ni aldrig varit på badhuset i Älvdalen så tycker jag det är värt ett besök.
Idag så blir det kycklinggryta till middag, fick tips av Maj om en créme fraiche med fetaost och oliv som ska vara så god. Vi får väl se om det går att äta eller så kommer vi ju hem till dig. ;)
I morgon så bär det av till Särna, jag å mini blir där över natten sen hem på fredag kväll igen... om det inte är så härligt så vi stannar nån natt till, till lilla gubbens stora lycka. Ha en bra dag gott folk å ut i solen med er.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får väl muta pappa Bohman lite! Säg att om jag får ett ...hmhmhmhm..... eller två,så stannar jag borta tills på lördag!