söndag 30 mars 2008

Lycka

Äntligen så har jag fått min nya mobil. Jag har ju väntat såå länge men nu så är den HÄR. Lyckan är TOTAL!!! Lite fånigt men ändå, nu har jag en telefon som jag kan knäppa skapliga bilder med som man får ut på bloggen lite lättare...får vi hoppas. Ska sätta mig å plöja igenom instruktionsböckerna, så går det nog lättare. Tack så mycket till Mobillagret för lördags service.

Lycka tycker mini att det är också för hon har haft en kompis som har sovit över i natt. Det är första gången som någon har sovit över hos henne. Dom stora barnen har haft massvis med kompisar som har sovit över, så nu var det dax för mini.


På återseende

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är INGE avundsjuk!!!!!!

Anonym sa...

Fanns de alarm nu då?

Trullexa sa...

Självklart fanns det larm. Jag letade efter väckarklocka men det heter ju inte så. Hihi

Anonym sa...

Nu har min förstfödde åxå beställt en sån fast grå.. Så jag hoppas den är bra :)