fredag 21 mars 2008

Skäms

Ja, då sitter jag här igen och har inte skrivit nåt på ÖVER en vecka men som sagt, tiden räcker inte till. Känns som om jag jobbar jämt och när jag inte gör det så är det barn, tvätt å sång. Det är väl det som livet går ut på, just den här eran iallafall. Ska strax ner på jobbet och börja baka, det är svårt sånna här dagar, man vet inte hur mycket folk som kommer och handlar å vad dom handlar. Kanske står jag där i morgon med en hög med bröd som ska ut för halva priset...ja den som lever får se. I morgon är ju en annan dag.
Fick höra nåt roligt från en kund här i veckan som jag tänkte skriva in på konsumbloggen, men tror ni inte att det har varit så stressigt så jag har GLÖMT av vad det var. Blir riktigt sur på mej själv!
Ha nu en riktigt GLAD PÅSK!!!

På återseende


Inga kommentarer: