tisdag 20 november 2007

Ljuvliga lediga dag

Tänk va underbart det kan vara att få vara ledig en dag mitt i veckan. Man hinner göra så mycket OM man vill... Jag började dagen med att skicka iväg mini till skolan sen tog jag tag i tvätthögen och den var INTE liten, sen var det diskbänkens tur. Å jag riktigt SKÄMDES för hur den såg ut. Jag brukar ALDRIG bry mig om hur den ser ut men nu, idag så nästan kräktes jag över den. Tänk vad PINIT det hade varit om någon hade sett den! Innan jag säger en sån sak så kan ni riktigt FÖRSTÅ hur den såg UT. BLÄ! Så nu är den riktigt fin, tycker jag.

På återseende.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ!!! Om du reagerar så... Du skulle ringt mig vännen.. 1a diskbänks städaren.. Hehe
Har inte boogham sagt nåt då? Eller väntade han ut dig en gång?? ;) Hihi
Puss puss

Anonym sa...

jag strejkar =)