tisdag 19 maj 2009

Cirkus

var det som stod på schemat igår, åtminstonde på kvällen. Det var jag, mini, syster yster å minikusin som var iväg på cirkus Brazil Jack. Jag trodde att det skulle vara ungefär samma program som förra året men ack vad jag bedrog mig, det var inget som var likt de som var förra året, så det var riktigt trevligt. Samma "cirkus direktör" men andra artister.
Mini påtalade att det var en av flickorna som visade "nästan hela rumpan" å jag måste faktiskt hålla med. Superkort kjol sen så hade hon bara en mager "trasa" som täckte det allra viktigaste å de var ju inte rumpan ialla fall.
Idag har jag verkligen slitit på jobbet, jag hade lyckats beställa nio "frysboxar" tills idag så det blev mycke att plocka med. Tur för mig att jag har så bra jobbarkompisar som hjälpte mig. Det blev klart till slut men då räckte tiden inte till alla måsten så jag blev senare hem än jag tänkt. I bästa fall kan jag kanske kompensera de med att gå hem lite tidigare i morgon.

På återseende

Inga kommentarer: