onsdag 4 februari 2009

Haveri


Det har varit haveri på jässkåpet några dagar nu så jag är munter värre när det fungerar så OPERFEKT! Fast dagen blev ju mycke bättre när jag läste Expressen på rasten å såg att Larz-Kristerz skulle spela på XL live kl 13 men det blev framflyttat tio minuter. Så på rasten så stod jag å Carra å lyssnade på dom tre pojkarna som spelade....Ja, jag hade rast men inte Carra. hihi. Har varit å trallat igen å vi ska tralla i kyrkan på söndag, det ska bli nån ljusmässa tror jag.
Har hjälpt en upprörd son med inskrivning på arbetsförmedlingen eller ska man säga arbetsförnedringen? Han svor som en borstbindare å var arg som ett bi när jag sa att man kan faktiskt få flytta till Skåne, Sälen elle nån annanstans för att få jobb. Men som det verkar på han så ska han bo hemma hela livet för "varför i *¨#*^&%§ ska man flytta för", han skulle då minsann inte pendla eller nåt annat s..t.
Jag blir så matt så matt. Ja ja han växer nog till sig.
På fredag så har jag min efterlängtade lediga dag, ska bli så underbart.

På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade inte han jobb? Eller var det tillfälligt?

Trullexa sa...

Det tog slut den sista december tyvär.