måndag 9 februari 2009

En massa aga


Idag var det meningen att jag skulle vara barnvakt åt två små gullungar medans deras mamma skulle få en välförtjänt aromamassage men så blev det inte. Så idag ska jag iväg istället å få aromamassage istället, sa att jag var intresserad av tiden om inte någon stod i kö, å lyckliga mig så var det ingen kö.
I går var det mindre lyckat med trallningen i kyrkan för det kom bara sex åhörare, å vi var över tjugo som sjöng, jag antar att det var för att det har kommit så mycket snö nu och det var så oskottat overallt. Ja, sånt är livet.
Kallt är det ute också, en så där -18. Å när ska det bli vår då? Nu längar jag faktiskt till den så man kan sitta i solen å mysa å åka madrass utan att frysa ihjäl.

På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var då välförtjänt åt dig oxå vännen!!