fredag 22 februari 2008

Puckon

En del tittar på en och inte säger något, nästan undviker en och en del frågar hur det går och verkligen menar ÄRLIGT att dom är ledsna. Sen så finns det dom som ställer såna jävla frågor så man bara gapar, "ÄR HON LESSEN?" Jamen, va fan tror dom! Jag är fruktansvärt lessen och hon måste ju vara helt jävla förtvivlad/lessen/nedbruten å mycke mer ändå.
Usch, jag blir så ARG så jag har lust att SKRIKA "IDIOT" rakt i ansiktet på dom så håret står rakt bak! Jag fattar vekligen inte att nån kan vara SÅ JÄVLA BRYLLIG över annans olycka å tro att man ska berätta nåt. Paparazzi fasoner!!!

På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramen!

Malin sa...

Folk kan vara så konstig och ja..jag vet inte vad. Säg vad du tycker och känner. Bli arg! Det här har ju berört så många människor, även oss andra som egentligen står totalt utanför. Och hur dom som står närmare ska känna kan jag inte ens föreställa mig.
Kram till dig och till dina nära.