måndag 25 februari 2008

Lov sport

Nu så har mini sitt riktigt första sportlov. Hon har storslagna planer på att hon ska fiska, åka skidor, till simhallen och till ishallen. Idag har hon infriat två saker, hon har både fiskat på Rämmasjön och så har hon åkt 2,1 km skidor uppe vid sporthallen. Pappan fick småjogga brevid så han har också fått "sport-lov" eller man kanske ska säga "lov-sport", för han hade ju inget annat val när mini inte ville åka hela banan själv. ;)
I morgon så ska jag nog trixa mig först till Tällberg och lämna av sonen som är på praktik, sen ska jag försöka ta mej in i centrala Mora och köpa mig ett par nya foppatofflor. Hoppas, hoppas att det inte är så mycket folk där, det är ju lite drygt när man inte tar sig någonstans under dessa vasaloppstider.

På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...optimist! Mora i dag...dåre :)

Anonym sa...

hoppas och hoppas!!! å jag har hoppats att bli miljonär hela livet =)
Sam Bo