måndag 3 oktober 2011

Det händer saker....eller inte

Nuförtiden så har jag lite mer tid att ta tag i bloggen. Jag har gått ner i tid så nu kanske jag ska hinna med dom saker jag måste göra men det blir nog hellre dom sakerna jag vill göra som blir av. =) Röja undan sånt jag aldrig brukar eller saknar borde vara prio ett men det blir nog en promenad i skogen eller träffa någon vän, fika och bubbla. Ska försöka lära mig min nya telefon också så jag kan sätta ut punkter där jag hittar kantareller eller se hur långt jag gått med en distandmätare eller vad det nu heter. Hade behövt en kurs.

På återseende

4 kommentarer:

lilla mej sa...

Fy Fan vad skönt det där lät.. "gått ner i tid".
Hur underbart skulle inte det vara..
BertaStina är Grön av avund..
Men får väl stå ut ett tag till..

Lottot kanske slår in en dag.. det vet man aldrig.. plötsligt kan det hända =)
Lycka till med röjandet o bloggandet o telefonen då =)
Vad blev det för sort??

Trullexa sa...

Det är inte så skönt som det låter, ofrivillig tidsminskning. Det blir så när barnlediga kommer tillbaka till jobbet.
Hoppas också att man vinner på lotto så man kan vara halvt arbetslös ett tag.
Telefonen blev en Samsung Galaxy SII. Jag är jättenöjd förutom ett par detaljer som att telefonen måste vara på om väckarklockan ska ringa.

BertaStina sa...

Ah, sikket bra val =) men dom där mms,en dom tycker BertaStina verkar ha ett eget liv.. kommer o går lite som dom har lust, trots att inställningarna är rätt..
Säkert det där jävla telias fel =)

BertaStina får kanske ofrivillig tidsminskning vad det lider hon med.. men hon orkar då inte ens oroa sig.. den dagen den sorgen o fan vet om det inte skulle va lite skönt med =)

Mera fritid åt folket!!

Lycka till med samsungen då.. =)

Trullexa sa...

Det där med mms är en historia för sig själv åt mig också men fick lära mig att datanätverksläget måste vara på när jag skickar mms och att det får bara ligga en inställning under APNen. Då funkar det jättebra.