söndag 26 september 2010

Vilken helg

Gårdagen gick jag runt som en zombie å gjorde ingenting förutom å laga mat å det var inte så ansträngande. Resten av dagen så satt jag bara i min fotölj, satt å satt å sov å vaknade å sov, ingen höjdardag överhuvudtaget. Längtade till sängen mest hela dagen.
Idag däremot så har jag satt på ett par tvättmaskiner, blir nog tre innan dagen är slut. Ut i skogen på morgonen å plockat trattisar. En full korg blev det så nu är det rensat å upplagda på galler för torkning.
Hämtat husvagnen hos föräldrarna, ska tvätta den innan vintern kommer å köra upp den till sommarstugan ifall man ska vara många där i vinter/vår. Har bara en stuga som är vinterbonad så då är det bra med en reservstuga med många sängar i.
Nu ska jag varva ner lite innan det är dax för jobb igen.

På återseende

Inga kommentarer: